Cresterea copilului

#yoga #sarcina #insarcinata #chiropractica

Chiropractica pe timpul sarcinii, un real ajutor

Din amalgamul de lucruri pe care poti sa le faci pentru o sarcina fara neplaceri si o nastere usoara , chiropractica poate fi un real ajutor atat pentru tine, cat si pentru bebelusul tau.

Un organism echilibrat ii confera micutului din pantece toate conditiile necesare pentru a se dezvolta corect si pentru a pasi cu dreptul in lume.
 

Ce presupune chiropractica?


Chiropractica sau chiroterapia este o tehnica folosita pentru a ajusta vertebrele, a combate blocajele si a restabili echilibrul fiziologic.

Multe femei insarcinate apeleaza la chiroterapie pentru a scapa de durerile din zona gatului si a spatelui, neplaceri rezultate din cresterea fireasca a greutatii in timpul sarcinii.

Chiar daca nu ai aceste simptome deranjante, trebuie sa stii ca te poti bucura de o multime de beneficii daca vizitezi un chiropractor: acest tip de terapie iti poate imbunatati, echilibra si alinia corect coloana vertebrala si pelvisul, ajutand totodata bebelusul sa adopte pozitia corecta pentru nastere.
 

Beneficii

  • chiropractica include Tehnica Webster, un tip de terapie foarte utila femeilor insarcinate, in special pentru ca ajuta bebelusul sa adopte postura ideala pentru o nastere fara probleme
  • tehnica Webster ar trebui inceputa imediat ce afli ca bebelusul tau nu are o pozitie normala in pantec ; este important sa apelezi la serviciile unui chiropractor specializat in domeniul pediatric
  • chiropractica iti ajuta organismul sa-si recapete mobilitatea si echilibrul, impiedicandu-te sa efectuezi miscari repetitive ale unei singure parti ale corpului


Chiropractica la tine acasa


Daca nu iti surade ideea de a apela la un chiropractor, poti tine cont de cateva principii ale chiropracticii chiar la tine acasa.
 

  • evita pozitiile indelungate pe o singura parte a trupului, precum si miscarile repetitive ale a aceleiasi parti anatomice
  • cand stai in pozitia sezut, impinge-ti pelvisul inainte si nu sta niciodata prea mult timp cu bazinul inclinat in jos, precum in scaunul masinii de pilda. Genunchii nu trebuie sa fie niciodata deasupra soldurilor, iar picioarele sa nu stea incrucisate
  • pentru un somn linistit, pune-ti perne sub genunchi pentru sporirea confortului. Este important sa te odihnesti pe o saltea ferma, benefica sirei spirarii
  • nu purta tocuri inalte
  • mergi la inot sau practica yoga
  •   2011-08-09
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din cresterea-copilului

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Claudiu Iordache: Cum sa oferi un cadou inspirat?

Expertul Acasa.ro, Claudiu Iordache

Pune o intrebare

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii