Cresterea copilului

#organizare #internet #nunta #twitter #facebook #mirese

Studiu: Viitoarele mirese, dependente de internet

Vremurile in care viitoarele mirese impodobeau brazi pe prispa casei sau se ocupau cu orice alta traditie straveche a zonei de provenienta au apus. La finalul anului 2012, tot procesul de organizare a nuntii si concretizarea eforturilor in acest sens s-au mutat pe Facebook, Pinterest si alte platforme de socializare. Cu alte cuvinte, tot mai multe femei pregatite de marele "DA" sunt dependente de internet, popularizand in mediul online intreaga experienta a mariajului.

Ce face o viitoare mireasa imediat dupa ce primeste ravnitul inel de logodna? Ii face o poza, posteaza fotografia pe Facebook si asteapta reactii. Toata lumea afla in timp-record despre fericitul eveniment, ca apoi sa asiste la toate demersurile implicate.

 

Nunta s-a digitalizat complet

Platformele The Knot si Mashable au derulat un sondaj amplu, menit sa masoare relatia dintre viitoarele mirese si internet inainte si dupa "marea zi". Banuiala tuturor a fost confirmata: nunta este, mai nou, unul dintre cele mai "digitalizate" evenimente in anul 2012.

 

Ce fac miresele pe internet in preajma nuntii?

Studiul Social Media 2012 derulat de The Knot si Mashable arata ca site-urile precum Facebook, Twitter sau Pinterest s-au transformat in cele mai bune prietene ale mireselor. Inainte de a pasi spre altar, femeile dezvolta obiceiuri digitale standard, de cand internetul a inceput sa evolueze fulminant in directia socializarii. Iata rezultatele:79% dintre mirese "devoreaza" site-urile si blogurile despre nunti

  • 77% devin fane oficiale ale unui brand nuptial
  • 61% descarca aplicatii despre planificarea nuntii
  • 47% urmaresc constant cele mai noi sfaturi despre nunti
  • 64% accepta trimiterea de invitatii online la evenimente legate de nunta


Pana si legatura cu firmele furnizoare de servicii se intretine pe internet: 49% dintre mirese tin legatura cu furnizorii pe Facebook, 19% pe Pinterest, 7% pe Twitter si 6% pe Instagram.

O femeie din 10 isi seteaza statutul de "logodita" pe Facebook dupa 10 minute de la cererea in casatorie. 64% adora ca nuntasii sa publice fotografii de la eveniment pe Facebook in timp real, iar una din trei viitoare mirese inscriu petrecerea burlacitei in categoria de evenimente pe Facebook.

In plus, o mireasa din patru declara ca invitatii au folosit functia "check-in" pentru a-si anunta prietenii virtuali ca participa la marele eveniment.

Doua treimi dintre mirese nu renunta la activitatea online nici in luna de miere, iar trei sferturi abia asteapta sa publice poze din calatoria romantica!
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cresterea-copilului