Activitati pentru copii

#activitati pentru copii #ikea #joaca

Joaca, importanta atat pentru copii cat si pentru parinti!

Joaca trebuie luata in serios atat de copii cat mai ales de parinti. Jocul face lumea mai mare oferind posibilitati infinite pentru dezvoltarea mobilitatii, creativitatii, sociabilitatii si capacitatii de a ne distra.

 

Prin campania "Hai la joaca!", IKEA invita oamenii de toate varstele sa redescopere joaca adevarata. Haideti sa petrecem mai putin timp in fata ecranelor si mai mult timp impreuna. Pentru ca nu exista nicio legatura mai puternica decat cea stabilita prin joaca.

Campania IKEA "Hai la joaca!" (5 noiembrie – 23 decembrie 2018) este aici pentru a ne reaminti cat de vital este jocul in viata noastra de zi cu zi - nu doar pentru copii, ci si pentru adultii de toate varstele. Pentru a duce mai departe mesajul despre importanta jocului, magazinele IKEA din intreaga lume se vor transforma in urmatoarele sapte saptamani in locuri distractive de intalnire, unde se vor organiza activitati dedicate nevoii fundamentale de joc – declarate a fi dreptul fiecarui copil prin Conventia ONU privind Drepturile Copilului.

In magazinul IKEA Baneasa, jucariile si jocurile IKEA se vor transforma in decor pentru cei mai importanti oameni din lume: copiii. Toti expertii in joaca sunt invitati in Magazinul IKEA in week-endurile din perioada 5 noiembrie-23 decembrie (orele 12:00 - 16:00), cu doua spectacole captivante pentru mari si mici:

  • Traseul de Aventura – in care sa exploreze provocarile jocurilor si jucariilor IKEA, cat sunt de buni atleti, dar si cat de buni sunt ca ajutoare in bucatarie, intr-o cursa de 1 minut;
  • Teatru de papusi – bazat pe povestea cartii IKEA "URANGUTAN ESTE SPERIATA" cu jucariile de plus IKEA in rolurile principale, o idee usor de recreat si acasa.

Jocul este modalitatea cea mai naturala si mai distractiva prin care copiii isi pot dezvolta abilitati de baza care implica comunicarea, colaborarea, rezolvarea problemelor si creativitatea. Pe de alta parte, studiile ne arata ca cei mai multi copii din ziua de astazi petrec mai putin timp in aer liber decat un detinut dintr-o inchisoare de inalta securitate si ca majoritatea copiilor nu stiu sa se joace fara ajutorul tehnologiei. Coalitia The Real Play – o noua colaborare globala intre IKEA, Unilever, Fundatia Lego si National Geographic, este primul pas spre a face lucrurile mai bine. impreuna, aceste branduri globale pun accent pe importanta jocului ca factor in dezvoltarea unei vieti sanatoase si un instrument pentru abilitatile si dezvoltarea cognitiva necesare in viitor.

Multi parinti si-ar dori sa se joace mai mult, iar copiii vor sa petreaca mai mult timp cu parintii lor. Prin colectia LUSTIGT, IKEA incurajeaza jocul real pentru copii si subliniaza cat de important e ca parintii sa le fie alaturi. LUSTIGT este creata pentru a incuraja bucuria jocului atat in randul adultilor, cat si al copiilor.

La nivel local, IKEA Romania va sprijini un proiect dezvoltat de o scoala din sectorul 1 Bucuresti, prin vanzarea jucariilor de plus din colectia SAGOSKATT. Proiectul castigator va fi ales de angajatele si angajatii IKEA Romania pana la finalul lunii decembrie, in urma unei selectii de proiecte.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele