Activitati pentru copii

#redeschidere expozitie #Interactive Science #stiinta #expozitie #copii

Vesti bune! Se redeschide expozitia "Interactive Science"

Vesti bune pentru parinti si copii! Expozitia Interactive Science adusa in premiera in Romania la AFI Cotroceni isi redeschide portile incepand cu data de 2 iulie 2020. Dupa inchiderea temporara cauzata de pandemia de coronavirus, expozitia dedicata experimentelor stiintifice isi asteapta vizitatorii in deplina siguranta.

”Cum pentru noi siguranta publicului este pe primul loc, ne bucuram sa deschidem expozitia ”Interactive Science” in conditii de maxima siguranta conform legii. Credem ca aceasta expozitie conceputa de oameni de stiinta din toata lumea, fizicieni, geologi si astronomi este o experienta distractiva si educativa si o oportunitate binevenita de relaxare.” afirma  organizatorul Events.

In acest sens, organizatorii anunta urmatoarele masuri de siguranta pentru toti cei care vor trece pragul expozitiei:

• la intrarea in expozitie este pus la dispozitie dezinfectant pentru maini
  • la receptie este un panou pentru a limita interactiunea vizitatorilor si a vanzatorului de bilete
  • la intrare sunt amplasare pe podea semne care sa atentioneze distantarea sociala
  • toti angajatii expozitiei folosesc masti de protectie si manusi de unica folosinta
  • in interiorul expozitiei va fi acceptat simultan un numar maximum de 10 persoane
  • aparatele si masinariile din expozitie sunt dezinfectate dupa fiecare grup de vizitatori.

Astfel, masinariile din laboratorul interactiv unde veti gasi experimente din domeniile matematicii, fizicii, stiintelor naturii (fenomene extreme), energie solara, optica, biologie, anatomie, muzica si multe altele pot fi vizitate in siguranta de vizitatorii de toate varstele.

Curiosii vor afla cat de repede pot reactiona la sunet si lumina, cum functioneaza oasele, cat de bine isi mentin echilibrul, cum se formeaza imaginile tridimensionale, care sunt principiile care pun in functiune detectoarele de metale si cum poate fi controlata electricitatea cu o simpla miscare a mainii.

Expozitia va putea fi vizitata incepand cu 2 iulie, de luni pana vineri, intre orele 13.00 si 21.00, iar in weekend, intre orele 11:00-21:00 la  AFI COTROCENI (etajul 1, langa locul de joaca). In functie de decizia autoritatilor, va urma sa se reconsidere programul de vizitare.

Biletele sunt disponibile in urmatoarele categorii: in timpul saptamanii: adulti – 37 lei, copii, elevi, studenti, pensionari – 30 lei, pass pentru familii (1 adult + 2 copii – 87 lei, 2 adulti + 1 copil – 93 lei, 2 adulti + 2 copii – 120 lei) si in weekend: adulti – 45 lei, copii, elevi, studenti, pensionari – 35 lei, pass pentru familii (1 adult + 2 copii – 100 lei, 2 adulti + 1 copil – 110 lei, 2 adulti + 2 copii – 140 lei) si pot fi achizitionate online pe www.eventim.ro si de la intrarea in expozitie.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

•